peanutbutter catgirlmoms benimki de öyle hala öyle. Savaşıyoruz resmen giyinirken. Bütün evi koşuyoruz giyinmeden önce Ama astronotla dışarıya çıkacağını bildiği için kuzu kuzu giyiyordu.
catgirlmoms peanutbutter haha minnak ya 🤭Bu çocuklar gerçekten çok akıllı . Umarım kızımda öyle olur .
bikerem catgirlmoms oglum ds ekim dogumlu yani ilk kışında maksimum 5 aylik oldu,buyudukce zordur fiye düşünüyorum tabi bilemedim
Woody catgirlmoms ilki kesinlikle olmaz. Karda yağmurda yuvarlanma çünkü. İlave olarak bir de kar pantalon almanızı öneririm
catgirlmoms Woody Evet eşimde öyle dedi : Astronot yerine kar montu ile eş değer mont alsak ya da ayrı ayrı kar montu, pantolonu alsak astronot tulumlarla da eş değer olur uzun süreli giyer dedi. Teşekkür ederim .
Zlm catgirlmoms astronot mont alın küçükse yürümeye hevesi yoksa hem her yerini sıcak tutar ben geçen sene öyle yapimistim büyük ayaklı astronot tulum almıştım
catgirlmoms Zlm Açıkcası şu an yürümeye hevesi var ama ne zaman yürür haliyle kestiremiyorum. O da çok mantıklı sanırım bunlardan yavaş yavaş uzaklaşacağım teşekkürler 🌿
Zlm catgirlmoms bencede bebeği ısıtmak için çok mantıklı illa bu ikisi içinden seciceksenizde alttaki daha mont gibi üstteki ısıtmaz kışın
Denizanasi92 AntiSosyallKelebek ne zamandan itibaren mont mantıklı sizce bizim daha şubatta 1 yaşına girecek
AntiSosyallKelebek Denizanasi92 Tam yürümeye başladığı zaman mont mantıklı oluyor astronot mont yürürken zor oluyor canım
Zlm catgirlmoms yani evet sonbaharin soğuk zmanalari için olabilir fiyatı uygunsa o zamanlar için alabilirsiniz ama soğuk kış için daha kalın birşey bakın
Duyulurum catgirlmoms yaşadığınız yere göre değişir. Geçen kış benim oğlum üsttekinin tarzında bir şey giyindi ve yeterli geldi.
Kimeneayol catgirlmoms bence en güzeli astronotlar ama sizin attıklarınızdan pembe olan daha iyi bence