Bebegim 15 aylık kızamık belirtileri var. İki gündür öksürük, burun akıntısı vardi, bu sabah cildinde kırmızı benek benek noktalar oldu. Gözünün altında da kizarma var.
Bebeği kızamık geciren var mi? Tedavi yaptiniz mi (krem vs) sonrasında orta kulak iltihabı riski varmis boyle bir durumla karsilasan oldu mu bebeğiniz nasil atlattı?