16 aylık kızım dişleri de tam yani en arka 2 azı hariç hemen hemen hepsi çıktı hala kuruyemişe başlayamadık bı kırıyo ağzında sonra onu senelerce bekletiyo çıkarmıyo da ezip tamamını yutmuyoda. Bugün de yarım ceviz verdim yesin diye yine ağzında kırmış sonra yutmaya kalktı boğuluyodu az kalsın korktum vermedim bende hamileyken aşırı çok ceviz yedim bazen sıkıldığımda yemekten cevizi bı gece öncesi suya koyardım yağı vs hep suya geçerdi ve cevizden daha vitaminli daha faydalı olduğunu duymuştum öyle yapsam aynı şekilde olur mu yapan var mı acaba aranızda siz nasıl seviyosunuz ceviz suyu verebilir miyim fikir verin bana