Öksürük yok, ishal yok , burun akıntısı yok bugün öğlene doğru dışarı çıkmıştık akiam böyle oldu yaa biraz ceviz ağacının altında oturduk ceviz ağacının altında fazla oturulmazmış herhLde ot bile yetişmez dediler köydeyim bende yada güneşmi geçti dedim annem kafasına topta geldi hafif dedi valla bilemedim kafayı yiyecem üzülüyorum neden olabilir calpol içirdim geçmedi 3 saat sonra pedifen verdim niye olabilir sizce güneş geçince ateş olurmu olursa kaç gün sürer yazıöda hatalarım olabilir hiç dikkat etmedim şimdiden kusura bakmayın