AngelMotherr Vallahi ne çok abartılıyor demiştim ne hikmetse gratisten bu aldım Kağıt gibi akiyorsun be güzelim ALIN ALDIRIN.
heyymomm AngelMotherr saçlarım dalgalı ve çabuk karışır yani şimdi bunla tarayınca hiçbir şey sürmeden yağ gibi akıp gidecek mi 😳😀
balliborekkk AngelMotherr almadım. Gratis kare pembe taragini kullanıyorum seneler oldu hala yeni gbi Buna gerek duymadım kızım biraz daha büyüsün belki alabilirim
Birranneee34 AngelMotherr pembesini kızıma aldım ama öyle abarttiklari gibi değil ya normal tarak işte yola yola indiriyor aşağı. Kalın saçlılar için iyi değil bence. Kızımın saçları ince açıyor ama yine zorluyor
Duruuu Kizim icin aldim artik beraber kullaniyoruz aşiri iyi gercekten🤌 Watsonsta 140 tl di graatisten 70 e aldim pembesini aldim ama bi fark varmi bilmiyorumda gerci
AngelMotherr Duruuu bende pembe baktım yani somon rengi ama aynı renk renk siyah pempe beyaz vardı birtek bu kalmış harika kız vallahi şok oldum
AngelMotherr Birranneee34 duşta kullanıyorum kuru olduğunda açıcı fis fis ile gayet iyi bence abarttiklari kadar varmış alınca dedim bunu 😁
Familyboy AngelMotherr bende almayı çok istiyorum çok öneriliyor memnuniyet çok fazla bu postu gördüğüm iyi oldu alan birinin tavsiyesine ihtiyacım vardı sizin önerinizle mutlaka alırım artık