Serap123 canım benimde bebeğim 2 ay 6 günlük. Bundan on gün öncesinde bende aynı bu şekildeydim gündüz gram uyumuyordu artık sinirden ağlıyordum uyumadığı için hiçbir iş yapamıyordum. Sonra takmamaya başladım aman uyumazsa uyumasın gece yatıyor nasılsa diye rahatlattm kendimi pskolojikmen. Sonra bir hafta içinde kendilipinden düzeldi kızım çok şükür . Yani bu ayda çok normal ve birde bizdeki sinir huzursuzluk onlarada geçiyoe diye düşünüyorum. Kafa olarak rahatlayınca bebepimde uyumaya başladı sizede tavsiye ederim umarım bebiş düzelir🙏🏻☺️