Merhaba kızlar , çoook kötü bir gün geçirdim az önce hüngür hüngür aglamakla son buldu. İkizlerim var 1 yaş 1 aylık kızım 2 yaş 6 aylık ikizlerim son zamanlarda çok fazla kucak istiyorlar yatmıyolar sık sık kalkıyorlar, o kadar yanlız hissediyorum ki kendimi yanımda bana yardım edecek kimse yok. Bugün birini arayıp dertleşmek istedim ne bir arkadaş felan kimse yok, dayanamadım saat 3 gibi parka gittim ingilteredeyim kimseyle konuşamıyorum çünkü ingilizce bilmiyorum biraz biliyorum ama pek konuşmaya cesaret edemiyorum . Bilmiyorum 3 çocukla sürekli kucak isteyen ikizlerimle , onlara karşı duydugum suçluluk duygusu . Annesiz büyüdüm onlara karşı iyi anne olmak istiyorum ama beceremiyorum . Benim gibi olanlar hissedenler varsa tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️