umut2307 Sezeryanla doğum yaptım 44gün oldu ara ara kanamam geliyodu ama şimdi 44. Gün bu gün gene kanamam var ögleden sonra başladı ve hala devam ediyor çok az değil ama çok fazlada değil neden olabilir hiç bilmiyorum
Linaamom umut2307 normal doğum yaptım 55-60.günde bile lekeli kan geldi ondam sonra tamamen durdu seninki de normal daha yeni kırkın bitmiş
Allmillaa umut2307 adet olmuşsunuz benmde öyle oldı 🤣🤣 3 ay olıuor doğum yapalı ikinci adeti oldm emdiği halde
secoz umut2307 6ay sürdü canım çok normal ☺️ Emzirdiğini için tam adet göremiyorsun o yüzden ara ara kanama oluyor benim ayda 10-15 defa kanamam olurdu, ta ki kızım 6aylık oldu emmeyi kesti ertesi gün regl oldum geçti o ara kanamalar normale döndüm ☺️
ErvaSare Kırkınız bitmiş ve adetiniz başlamış. İlk adet diğerleri gibi yoğun ve uzun olmuyor yani en azından benim öyleydi. Kısaydı ve koyuydu çok şakır şakır ve sancılı değildi. Korkmayın.