
iyi geceler kızlar bugün eşime e bebekte satılan süt arttırıcı promalt aldırdım fakat içmek için emin olamadım yorumları okudum etkisini baya gösteriyormuş ama 1000 kalori günlük 1000 kl çok fazla değil mi birde çok tatlı şeker tüketen bi insan değilim çok şekerli olduğu söyleniyor bünyeme nasıl etki eder bilemedim ve daha içmedim içen kullanan varsa yazabilirmi