Merhaba kizlar kızım 5gündür hasta bağırsak enfeksiyonu olmuş ama size şöyle diyim sadece kakası sulu 2kere yapıyor günde normalde de 2kere yapıyor ama ishal sulu yemek de yemiyor iştahsız antibiyotik vitamin bide reflor kullanyorm ama düzelmiyor sizce neyapmayalim bide 2kere yapması ishal mi yemeklerin arkasından da hemen çıkarmıyor 1saat falan geçiyor