Aynurrt Sevgili anneler bebeğiniz emerken çok terliyor mu? Benim kızım aşırı terliyor yüzü alnı.. evet havalar çok sıcak ama ne bilim içime kurt düştü
Miroskim Aynurrt Benim kızı da öyle kan ter içinde kalıyor. Bence korkulacak bişey yoktur havalar cok sıcak ve efor sarfediyorlar ☺️
Lahe12 Aynurrt benim bebeğim de öyle ama bizim süt alerjimiz var ondan mıdır bilmiyorum ve Dr sormuştum ailede çok terleyen biri var mı diye sormuştu bende babası dedim genetik dedi
sarmaliklahana Aynurrt kızım Eylül dogumlu ocak ayında kar yagarken bile kafası su içinde kalıyordu. Emerken cok efor harcıyolarmış normal dedi bize sağlık ocagı hemşiresi
incikko Bizimkinin kafasından boncuk boncuk ter akıyo kafası ve ensesi normaldir bence ya havalar çok bunaltıcı onlar napsın