Vazgecseydik parayı da 3 5 ay sonra yatiracaklardi zaten 50 bin birikmişti o da değerini kaybedecekti en azından bekleyelim evi alalım dedik evet 3 ay önce verselerdi 250 binlere evler vardı ama bizde vazgecmedik 350 bine aldık suan bir milyon ve böyle toplu paraları da baska yerden bulamıyoruz malesef yine de iyi sistem bence krediye yanasmayanlar icin