Eski9 yagmursen neden sigmasin acaba benim büyük kızım 3 yaşına kadar park yatakta yattı odasını hemen ayiramadik o zamanlar bilemiyorum herkesin tercihi farklıdır elbet ama ben Montessori de korkarım 🙈
yagmursen Eski9 bana cok büyük gelmiyor park yataklar ve kızım baya döne döne yatıyor suan sonsuz bucaksız yer yatagında yatıyoruz tatildeyiz sabah yine ayakları kafamda uyanıyorum 🤭😃