amansallagitsin atak haftasını nasıl hesapladığınızı söyler misiniz? Geçen hafta aynı durumları yaşadık birkaç gün sürdü ve geçti şuan sakin 12.hafta atağı diye yorumladım ama daha bugün 3 aylık oldu tekrar olursa 12.hafta mı yoksa 4. Ay atağı mı bilemiyorum. Yardımcı olur musunuz lütfen,anne annenin halinden anlar☺️3 haziranda 38+5te doğdu