Mefat Kızlar kızım 5. Ay 23 günlük önceden hiç başımıza gelmedi sabaha kadar uyurdu sessizce fakat son 1 haftadır geceleri uykusunda uyanmadan ağlamaya çığlık atmaya başladı. Kucağa aldığımızda da ağlıyor emzirmeye çalışıyorum istemiyor yani hiçbir şekilde susmuyor neden oluyor tecrübesi olan var mı. Ek gıdaya başladık bu yüzden mi acaba bir tek aklıma bu geliyor..
nmt41 Mefat tecrübe edinmedik henüz ama tahminim sancısı gazı vs olabilir bu yüzden ağlıyordur 3 gün aynı şeyi yedirip değiştirin 3 gün farklı bişey neyin gaz sancısı yaptığını denemek lazım diye düşünüyorum diş olabilir aklıma gelen
amansallagitsin Mefat uc ihtimal ya dis gelck ya alerjik yapms yedirdiginiz sey yada atak doneminde bunu sizin anlamaniz lazim 1 haftadir ne yedirdiniz uc gun kurali uyguladnz mi
Alparslan_annsi Mefat geçmiş olsun canm bizde de zor gectı o aylar 5 ve 6 da ara ara yasadık kabızlık sorunu olabilir bizimki ek gidaya başladıgında kabızlıkta başladı 3 4 gune bor yapıodu ya kabızlık başladı yada diş sorundalı başladı sizde yada atak gercekten
yazgulu123 Mefat diş huysuzlugu da olabilir tetagil verebilirsin gece uyumadan. Zaten içinde vitaminde vaar zararı yok yani kalsiyum magnezyum filan daha kolay çıkmasını sağlar kabızda olabilir gaz da karnını ovala bacak hareketleri yaptır gün içinde. Birde öyle dene bakalım
Mefat amansallagitsin evet uyguladım sadece bugün yatmadan 1 saat önce kavun yedi çok az hadi bu etkiledi desem 1 haftadır aynı şeyi yaşıyoruz yani ne biliyim tikandim kaldım. Dislerini hergun kontrol ediyorum gelen giden yok
amansallagitsin Mefat kavun icin erken baya 7ci aydan itibaren verin bunyesine agir gelir ayrica ayina uygun olmayan sebse meyve verdiyseniz muhtemelen bu sebepten huzursuz bebek huzursuzlukta aglamasida alerji belirtisidir. Dis zemin hazirliyordur 1 2 haftaya kendni belir eder disin cikmasini. Atak degil sizinkisi muhtelemen bu iki sey dis yada alerjik
Alparslan_annsi Mefat aynen öyle ama 1 2 gun suruyor snra duxeliyor korkma sadece b kac gun sbrediceksşn😊
Mefat amansallagitsin anladım bu zmana kadar verdiğim şeyler şunlar ; patates, kabak, yoğurt hergun, elma, ve bugün son olarak kavun bunlardan başka bir şey vermedim. Aslında kavun içi erken olduğunu biliyordum ama yemek için çok atıldı kıyamadım:(
yazgulu123 Mefat eczacım önerdi ama doktorumda içeriği temiz gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz demişti. Her gün 1 tane veriyorum. Hem vitamin hemde rahat ediyor.
anorganikanneeee Benim kızımda 5,5 aylık 3 haftadır o şekilde hep ağlıyor. Zor sakinleştiriyorum. Ne meme, ne emzik tutmuyor. Çok yıprandım. Su veriyorum biraz iyi geliyor
Mefat anorganikanneeee evet evet şu verimce sadece susuyor ama çok su da vermek istemiyorum. Ya siz de ek gıda veriyor musunuz
1_nisan Mefat 5 ay 4 günlük ayni sorunu bir haftadır bende yaşıyorum gözü kapalı ağlıyor susturamiyorum meme emzik hicbirsey istemiyor gaz problemi de kalmadı anlamıyorum neden böyle
Mefat 1_nisan aynen bizimde gaz probblemi hiç olmamıştı hatta ama şimdi noluyor anlamıyorum ya çığlık atıyor gözünden yaş geliyor uykusunda. İşin tuhaf yanı o ağlamaya karşılık uyanmiyor da uyuyor.
fn2827 Mefat diş çıkaracaktır belki dişlerine baktınmı. Çok sancılı oluyor bazı bebekler. Yada gazı vardır başka bir yeri ağrıyordur.
Mefat fn2827 hergun bakıyorum dişlerine ama yok gorunurde bişey. Gorunmezken de ağrıyordu değil mi belki çıkmak uzeredir
Mefat Birannisbirbebis gündüz de ağlıyor mu. Herkes diş olabilir yazmış. Gündüz neşeli bı bebek çünkü kızım. Diş ağrısı gece mi olur yani onu merak ediyorum.