AselMeva benimki de 3 aylık moralini bozmak gibi olmasın ama hala uyumuyor.sabah 6 dan beri iki kere yarım sa uyudu hala uğraşıyoruz uyumuyo. Gayet de dinç bi uykusu gelince ağlıyo kucağa alıp pışpışlıyoruz o ara gözümü kapatırsa 10saniye o yetiyo sonra kıpır kıpır. Doktor da 15sa uyusa yeter diyo ben anlatamıuprum kadına 5sa uyuyo diyorum tamam 15sa yeterli diyo kestiriyo tabi gelip kendi bakmıyo ya dinlemiyo bile beni