Arkadaslar bebegimin yeni 5.ayi bitti doktorumuz ek gida baslangici icin bir sonraki ay bitimine kadar tadimlarla baslamamizi soyledi bu surece..sebze corbasiyla 3 gun kuraliyla baslangucu yapicaz..ama anlayamadigim 3 gun kuralinda 1 2 3 diye artiriyoruzya kasik sayisini sadece tek ogunde birkerecikmi vericem corbayi bilemedim..belkide sacma gelicek bu sorum ama kafam karisik ondan sormak istedim sizlerede😓