Aysegul27072022 ilk 6 ay zaten çok hızlı büyüyorlar.
Ben genelde ayından büyük alırım.
Lcw kalıpları tamdır.bebeğim3 aylıksa 6 alırım.
E bebek- hello baby nin kalıbı dar; 3 aylıksa 9 aylık alırım.
H&M de dar bence onda da 2 beden büyük alıyorum.
Çok dar giydirmenin iyi olmadığını düşündüğüm ve aldığım şeyi biraz giysin diye düşündüğüm için 1 beden büyük alırım.
Çıtçıtlı zıbınlar için çıt çıt uzatıcı aparatlar var eğer boydan olmuyorsa. Benim çok işime yaramıştı.