Bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri 3_4 günde bir kakasını yapabiliyor ve her defasında çok zorlanıyor . Erik pestili, zeytinyağ, gün kurusu, kuru üzüm, yediği yemeklerin buna uygun olmasına da çok dikkat ediyorum ama düzelmedi bir türlü. Demir ilacıni bıraktık ferrum kullanıyorduk o da fayda etmedi .ben ne yapayım artık bir şey söyleyin bana