Momonlyn E bebekten böyle bisey gördüm tadını merak ettim aldım 🙈 Kullanan var mı? bebeğime verebilir miyim?
balliborekkk Momonlyn bende yedirdim canım Kızıma Sonra e bebeğe sık gidemedim tabi imkan olmadı marketten devam ediyoruz Bence verebilirsin bunun içinde daha Faydalı şeyler var üzerinde yazıyor
Moonlightttt Momonlyn ilk 8 9ay bu tarz ürün vermedim, ama 8 9 ay sonra dışarı cikacaksam muz ile ezip bebe bisküvisi verdim. Bu da aynısı. Acil durum için olabilir diye düşünüyorum,ama normal şartlarda vermemeyi tercih ediyorum
Asl90 Momonlyn içerisinde şeker olduğu için kullanmasanız daha iyi bisküvilerin hepsi sağlıksız. Evde yapabilirsiniz içerisine pekmez koymadan tam buğday unu ile.
Larenim09 Ben veriyorum kızıma sabahları kahvaltısına bazn de yoğurdun içine koyup veriyorum içeriği temize benziyor ama tbi tercih meselesi
CizerBirAnne Momonlyn içerisinde şeker var, hem de undan sonra ikinci sırada yazılmış yani miktarı çok fazla. Kesinlikle 6+ yazdığına filan bakmayın, bu kadar şekerli şey ancak 2 yaşından sonra verilir.