Asyameva29 Bnm 3 ay oldu doğum yapalı hala olmadim ağrım.oluyor ama bir turlu adet olamıyorum bu iyi birşey mi kötümü onuda bilmiyorum eşim korunma konusnda biraz skntili bn de. ikinci ccgmu doğurdum.rabbim.bundan snra.istiyrne dileyene versin
Asyameva29 derenay Benzuzu Gmz26 bilmiyorum ya ilk kzmda 41 gün adettim snrda çok düzenli oldum bu kızımda 3 aylık oldu hala ortda birşey yok biraz önce yataktan su içmek için klktim.birden midem bulandı korkmuyor değilim ya
Gmz26 CizerBirAnne o sürede iyi korunmak gerekiyor 🤭 ama istersen bı kan tahlili ver için rahat olsun
CizerBirAnne Asyameva29 varmış diye duydum ya, burada okumuştum bi kaç kişide. Rabbim isteyene versin inşallah, dikkatli olmak lazım.
Mervaydnnn Asyameva29 15 gün sonra oldum ama 2 buçuk aydır adet görmüyorum bir kere oldum 1 seneye kadar normalmiş 1 seneden sonra kadın doğum doktouna gozukun diyorlar canim