ruveydaensar Şimdiye kadar hiçbi şey çim yoktu. İki gündür dikişlerim çok ağrımaya başladı. Tam dikişler de değil, dikiş çizgisinin biraz üstü sol taraf özellikle. Neden olduğu hakkında bi tahmini olan var mı normal mi bu kadar gün sonra ağrı ?
Smremr120220 ruveydaensar o ağrı ara sıra oluyor bende sezaryen doğum yaptım 5 ay oldu en ufak bir usutmede dahi o dikiş yerleri ağrıyor ben doktirs gittim birşey yok ama ağrı sızı normal dedi yara dıştan iyileşmiş olabilir ama yinede çok yeni dikkat et zorlama kendini dedi
ruveydaensar Smremr120220 ağır kaldırmaktan olabilir dediler sanırım ondan oldu kızımın pusetini taşıdım azcık zorlamış olabilirim 🙄🙄