Masalingonunannesi Tecrubeli annelere kizim tam 10 aylik oldu hala disimiz yok bu aralar uykuz sıkıntıydi salyasi asiri derece de artti bugun birden ateşi yükseldi 38.5 i gecmeyen bi 36 larq inen bazen 38.2 leri gören bi ateş disten mi acaba
Defneozge07 Masalingonunannesi canım muhtemelen dişdir çünkü diş ateşi 38.5 çok geçmez demişti doktorumuz özellikle başı yanar diye belirtmişti
Defneozge07 Masalingonunannesi biraz geç olucak cevap ama ver cnm ben kullanıyordum kızım rahatlasın diye ağrısı oluyor yazık hem düşürür hemde ağrısını azaltır