Kızlar yazar mısınız ben ve benim gibi eğitim vermek isteyen veya başarılı olamayanlar için tecrübelerinizi yazar mısınız. Ben bugün başladım ama önce arkadaş verdim emziksiz uyumuyor arkadaşa alışınca emziği bıraktırcaktım ama emzik düşünce ağladığı için uyku eğitimi BAŞARILI olmuyor bebeğim 6 aylık