MinnakAsel Selencanbaz evet bende gördüm resmi Twitter hesabından yayınlanmış 7 Eylül yatırılacak diye inşallah kandirmazlar😂
Selencanbaz MinnakAsel senin kabul edildi mi yazıyor onaylandı mı? Benim kabul edildi yazıyor yatar mı bilmiyorum
MinnakAsel Selencanbaz ben temmuz ödemesini de aldım kabul edildi yazıyorsa tamamdır kuzum ödemen yatar yarin
Selencanbaz MinnakAsel ay çok teşekkür ederim inşallah yatar 🙏🙏🙏 azıcık da olsa rahatlatacaktır teşekkürler canım ☺️
MinnakAsel Selencanbaz tabiki rahatlatır bir pazar market alışveriş parası alırsın benimde temmuzun sonlarında kabul oldu ödeme yattı yinede 🥰
Selencanbaz MinnakAsel evet canım evet çok sevindim daha yatmamış ama ödemeniz hazırdır yazıyor yarın sabah yatar en geç ☺️☺️☺️
MinnakAsel Selencanbaz yatmış balım ödemeniz hazırdır demesi yattığı anlamına geliyor çekersin yarın detay kısmına tıkla ne kadar yattığı yazıyor 😍güzel ginlerde harca insallah