Deletedmom_56 Anneler her zamanki gibi kilo problemi olan bir anne… Diyetsyen eşliğinde 70den 65 e indm aama hepsini geri aldım… şimdi Aykut hocam diye bi aayfa var onun uyguladıgı P90x. Progrmı var. Çok övüyorlr. 30dk imiş. Var mı satın alıp iyiki diyen?