2-3 gün önceye kadar harika emen bir bebekken şimdi emzikle sakinleşmesi ve emziği sanki meme gibiymiş gibi emmesi gerçekten çok üzücü 😩 Meme reddi mi anlayamıyorum da çünkü emzikten sonra meme verirsem bazen alıyo bazen almıyo alırsa bazen uzun süre emiyor bazen çığlıkla ağlayarak emmek istemiyor. Bu atak haftası geçince bu adını koyamadığım meme reddimsi şey bitecek mi? 2. Ay atağı ne kadar sürüyor? Bir de 2. Ay atağını atlatmış anneler; emme azlığıyla zayıflamaz değil mi?