bikerem size bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Ben de seçimlerde oylarda oynama yapılmadığına, hile hurda karışmadığına asla inanmıyorum ama burada, bu e devlet isim değişikliği kapsamında böyle bir kural var, “İçişleri bakanlığı…” diye söze başlayacağım ona da inanmayacaksınız. Sonradan TC vatandaşı olanlar zaten o süreçte(vatandaşlık alırken) isim değişikliği yapıyor, isimden çok soyad değişikliği daha yaygın. Ama size kanıtlamak zorunda değilim şu an e devlet üzerinden kimlerin isim değişikliği yaptığını. Aynen siz de bana kanıtlamak zorunda değilsiniz. Kimsenin aslı nesli benim için önemli değil (kendiminki önemli onu da biliyoruz çok şükür) karşımızdaki, ülkemizdeki, başımızdaki insanların dürüstlüğü önemli. Irkçılıksa ırkçılık diyorlar ama ben öyle düşünmüyorum, ırkçılık yapmayalım. Her yerde her yurtta her türlü insan var. Konu nerelere geldi, farklı düşünmüyoruz aslında sizinle ama farklı ayrıntılarda yaşıyoruz.