Linabebek benim bebeğim 4 günlükken gittiğimizde sarılığı 21 di hemen kuvöze alındı 3 gün kaldı bir hafta sonra tekrar gittiğimizde baş 21 göğüs 19 karın 16’dı tekrar kuvöze alındı 2 gün kaldı o zamanda çıkarken 10 du tekrardan gittiğimizde doktora kontrol için sarılık geçmiş artık yükselmez demişti bence sizinkide o değerdeyken eğer beslenmesi tam olursa alınmaz bize doktor şey demişti 2 saate bir net şekilde 60cc beslenmesi gerekiyor 30cc anne sütü almışsa 30 cc mama verip 60a tamamla demişti sen tamamen düşene kadar beslenmesine devam et renginden belli eder zaten göz kenarlarına bak vücudunda kalmamıştır zaten