eylul19 Berfineslem 18 aya kadar normal .d vıtamınını duzenlı kullanın.bızde 14 aylıgız sankı cok az bırsey var.12 aylıkken kontrolde kapanmamstı
thrcrn Berfineslem yanlış hatırlamıyorsam doktorumuz bize 18. aya kadar kapanmayabilir ve bu durum normaldir demişti
eylul19 Berfineslem aaa neden kı etmelerı lazım.bızım saglık ocagında ebemızde edıyor. Takıplı oldugumuz doktorumuz da. Gercı tahlıl ıcın devlet hastanesınd bır doktora gıtmıstım o da etmemıstı bastan sagma ıs yapıyor kımısı.
eylul19 Berfineslem 6 damla vermeyın .bız 1 yasına kadar 400 luk kullandık smdı 600 kullanıyoruz. Yıne 1 puf
Eelifinannesi 13 aylık olmak üzereyiz 2 parmak kadar açık bizimkide dr 18. Aya kadar normal dedi kafa ölçümleri iyiyse baş çevre büyüyorsa sorun yokmuş👍 sadece d vitamini dozunu 1 fıs arttırtık biz
Egegun Berfineslem Tabiki çok normal çocuktan çocuğa değişiyor şimdi kızım var onun da 7 aylık kapandı oğlum 2 yaşta kapandı