Dermin Kızlar 1 buçuk yıldır kafamda egzama var kulaklarıma kadar yayıldı saçlarımı kazıttım tedavi gördum yine geçmedi ben bıktım artık kafamın içi kabuk kabuk çok kaşınıyor kaşıyınca ustum başım bembeyaz kepek gibi dökuluyor ne denediysem geçmedi geçmiyor ben bununla yaşayamam inanın çok zor saçlarımın kenarlarından belli oluyor yanı dışardan bana baksanaz aaa bunun saç diplerinde ne var dersiniz çok yoruldum çok sıkıldım ne yapıcam nasıl geçiçek bilmiyorum 😢😢😢😢😢
Naturall Dermin Farklı farklı şeyler denemekte kötüye sürükler durumu aslında. İyi bir deri ve zührevi doktoruna göründünüz mü?
Deletedmom_8 Dermin bende de var son 1 yıldır ama dökülme yapıyor doktora gittim şampuan verdi inşallah fayda görürüm. Tesettürlü müsünüz? Havasızlıktan oluyor çünkü bir de nemli saçtan felan
Semy Dermin egzamayı streste cok terikliyor. Stres yaptıgınız , içinizde büyütüp kafanıza cok taktıgınız birşey var mı?
Cansu_88 Nerede oturuyorsunuz? İstanbul’da oturuyorsanız size bir doktor önereceğim. Alanında gerçekten çok başarılı 👍🏽
sedauzer06 Allah şifa versin hiç bilgim yok aidin Salih in egzama ile ilgili önerisi olabilir bir arastirin isterseniz
Egegun Dermin ahh ahhh benim canım oğlum da hep kaşınıyor alerjik egzemadan 🙁kantoron yağı önerdi geçen bir arkadasım çok memnun kalmış bir deneyin isterseniz
Kahvegerek Dermin oğlum 2 aylık falandı yüzü yara olmuştu kanlar akıyordu artık kaşımaktan egzamaydı doktorlar bi sürü krem verdi aralıklarla ama sonuç alamadık maalesef burda bi annemiz bir krem tavsiyesinde bulundu kortizonlu bi kremdi o geçirdi ama adını hatırlamıyorum 3 yılı geçti. Kafayı hiç bilmiyorum ama doktor bize egzamayı tetikleyen bişey olduğunu söylemişti
[silindi] Yediklerinizi deneyin Süt ürünleri, yumurta, tohumlar, buğday ve soya ürünleri, bazı kişilerde egzama geliştirebilir. İkiler haftalık diyet yapıp takip edip yiyip yememeye karar verin
Kahvegerek Dermin geçen seneden beri hesabı kullanılmamış mesaj attım ama sanmıyorum. Galiba hipokorttu adı ama bu tür kremleri uzun vadede kullanmıyorduk kortizonlu olduğu için belirli bi kullanma süresi vardı ona dikkat ederseniz
Busselll Dermin Ankara Keçiören çağrı baharat var telefon numarasını internetten bulabilirsiniz egzama için krem yapıyor uzaktaysanızda konuşuruzsunuz kargo ile gönderir muhtemelen. Benim oğlumda vardı egzama goturmedigimiz doktor kalmadı denemediğimiz krem kalmadı en son bu kremle geçti saçından tuttun tüm vücudunda vardı sadece günde 3 kere sür demişti ben geçene kadar kötü oldukça sürdüm sizde yaptırırsanız 3 kere sürmeyin etkisi çok yavaş oluyor afifleyene kadar sürekli sürün. Doğal içerikli bir krem geçmiş olsun inşallah işe yarar sizdede.