Bu konuyla alakalı çok yazı açtım ama yazan olmadı merak ediyorum. Kızlar ilk doğumumda 2 buçuk yıl önce sezaryen oldum odama geldikten sonra rahim boşalması yaşadım yani atoni. Rahmin kasılmayıp ciddi kan kaybetmesi kısaca. Çok ciddi ve tehlikeli bi durummuş. Çok şükür masajlarla durdu rahmim alınmadı. Şimdi 37haftalık hamileyim ve bu durum tekrarlayabilirmiş. Pazartesi günü doğumum var inşallah bi gün kaldı. Korkuyorum heyecandan çok korku var böyle bi durum yaşayıp ikinci doğumunda tekrarlayan veya tekrarlamayan var mı acaba ❓