Merhaba kızlar bebeğim ayın 7 sinde 9 aylık olacak bu zamana kadar hep gece uykusu kesintisiz çok güzeldi ve 9 10 da uyurdu en geç 4 5 gündür uyumuyor uyanıyor sürekli karnı tok altı temiz dişi patladı zaten ama yine de tetagil kullanıyorum oda ne sıcak ne serin gayet güzel derdi ne anlamış değilim gerçekten ağlayarak uyanıyor sürekli geceleri bu ara bebeği böyle olan varmı ????