masalbebegimmm ameliyat olunca ilk birkaç ay yada toparlanana kadar diyim malesef çoğu yemek yasak. Sadece yağsız yemek yiyorsunuz, gaz yapan yiyecekler yasaktı. Kabızlık problemi olduğu için kuru kayısı yenir ve bol bol hoşaf yemenizi ve diyet bisküvilerden öneririm.. Daha çok sıvı yemek yemeniz gerekiyor. Mesela bana bulgur ve yumurta çok dokunuyordu sancı yapardı oyuzden yemem yasakdı. Herşey tatsız tuzsuz yağsız 😐 2,3 ay sonra serbest istediğinizi yiyebilirsiniz azar azar. Ben özelde ameliyat olmuştum benim durumum acildi oyuzden hastaneye yatışım yapıldı devlete gidecektim durumdan kaynaklı mecbur kredi cekmek zorunda kaldık.