Anaokuluna başlayacak oğlum. Dün okuldan aramışlar ama görmedim. Kayıt yaptırırken 6 Eylül mü 16 mı dediler tam hatırlamıyorum ama okullar pazartesi açılıyo diyolar. Şu an haftasonu bir de ben nasıl öğrenebilirim açılıp açılmadığını? İnternet sitelerinde instagramda falan yazmıyor. Eğer pazartesi okula gidersek ve okul açılmamış olursa oğlumu geri döndüremem başıma bela almıyım. Ne yapıyım ben ya