YigitAlpsMom Emzirmeyi bırakalı iki sene oldu birkaç aydır göğsüm ağrıyordu dün masaj yapayım dedim biraz sıktım sarı renk sıvı geldi ama böyle çok zorladikca geliyor bu durumu yaşayan varmı aceba
MelisaGoktugMommy YigitAlpsMom bence bu onemli bir sikinti olabilir Allah korusun intihap vs bence bir dr a gorunmenizde fayda var emzirmeyeli cok olmus gecmis olsun insallah
Barlas_mom YigitAlpsMom Bence ilk kadın doğuma gidin prolaktin hormonunuz yüksektir büyük ihtimal ilaçla geçiyor
YigitAlpsMom MelisaGoktugMommy doktor içinde kadın genel cerrah bulamadım hep erkek bulursam randevu alacağım
SZesra Barlas_mom benimde öyle emzirmeyi keseli 5-6 ay oluyor tek göğsümde agrı var sıkıncada sarı sıvı geliyor benimde
Barlas_mom YigitAlpsMom Zaten memeyle alakalı ise kadın doğum doktoru sizi genel cerrahiye yönlendirir. Kadınlar da göğüsten sarı sıvı gelmesi genelde prolaktin hormonuyla alakalıdır. Geçmiş olsun 💐
Barlas_mom SZesra Proloktin hormonu süt hormonu dizinde sütünüz ancak çekiliyordur. Ağrı sızı yaşıyorsanız sizde kadın doğum hekimine bir görünün tahlil verin 😌💐🙏🏼
ymc516_ YigitAlpsMom merhaba bu durum için ne sonuç aldınız acaba bende bugün gittim doktora proloktin bakilicak kan verdim. Ultrosan günüme daha var cekilicem
ymc516_ YigitAlpsMom ya anladım bende bugün gittim proloktin baktılar ultrosan çekilecek. O yüzden merak ettim geçmiş olsun