Prensescik LC wakiki ucuz diye ordan aliyodum orasida civitmiş 220 den basliyor takımlar geçen sene 60 aldığım takım bu sene 160 TL çocuklarımıza da bişey alamaz olduk iyice varsa alışveriş yaptığınız uygun yerler soylermisiniz