Kızlae merhaba bebegım 1 yasında 1 bucuk aydır mantar ve pisik problemimiz vardı mantar bitti sıcaklar cok etkılıyordu bez degıstırdık primaya gectim bezde iyiyiz hep yıkıyodum popoyu ıslak mendılıde degıstırdım ama surdugum an pısık yapıyor ıslak mendıllerde bu durumu yasayan var mı napmalıyım