Kizlar 2 aylık kızım var son zamanlarda seslerden inanılmaz ikilemde başladı öksürük hapşırık sesinden bile irkiliyordu yani ben sürekli konuşuyorum onunla benim sesimin kısık ayarı yok bile hatta 🤓 gecen bebem arabasiyla gezerken wrkada biri çöp konteynerinjn kapağını sert kapattı elini kolunu sallayıp bir çığlık attı benimki çok şaşırdım hemen kucağımda sakinleşti. Bugün kayinpeder geldi adamcağız seveyim dedi benim kucagimdaydi hatta ama bastı çığlığı kiyamam sanki beni arıyor o an gibi geliyor bana ama kucağımda zaten bana bakıyorsa sorun yok o an ama sirti donukse ya da göz temasımiz yoksa çok fena 🙄 gürültülü bir ortamdayiz alışması lazim yani sokaklar yollar her yer gürültü sürekli sessiz ortam oluşmuyor nasıl kırabilirim bunu 😑