Elifdoga benim bebeğim de aynı öyleydi 3 aylıkken yatırirdim kafasini ittirirdi yukarı kalkip oturmak için😂😂 ben kollarından tutup birkaç saniye oturtup bırakıyordum, bazı bebekler hevesli oluyor bence hevesini kirmamak çok önemli, her bebek aynı değil, eğer hevesliyse sizde destekleyin, böyle bebekler erkenci oluyor, şuan 10 aylık yürüyor oğlum 🧿🥰