910KMG modelini kullaniyorum. Cekme, soldurma ne bileyim asiri burusturma vs yasamadim cunku makineyi taniyana kadar hep kullanma klavuzuna bakarak kullandim😀 toz konusuna gelince ilk camasirimi kuruttugumda biz bu kiyafetleri nasil giyiyormusuz diyecek kadar toz cikti. Hatta diyordum ki yazin kullanmam zaten cabuk kuruyor asarim ama bu toz olayindan sonra ozellikle renklileri hep kurutmaya atiyorum. Mis gibi mis🥳