Uyumak istiyor sanırım gözleri kızarıyo falan ama uyuyamıyo ne yspsam kabul etmiyor meme her türlü sallama gezdirme vs. Az önce yine uyku saati geldi hiç ağlamadığı kadar ağlıyor sanki bir derdi varmış gibi tepiniyor sinirlenmiş gibi bağırıyor. İki haftadır falan böyle huzursuz davranıyordu bugün peak yaptı resmen boğazını yırtıyo. Uyku için bu kadar ağlar mı sizce. Ya da ne içindir acaba. Gündüz de hepi topu 1 buçuk saat uyudu bugün.