Kızım 25 aylık. 8 aylıkken bıraktım babaanneye o zamandan beri çalışıyorum. Ama bana çok düşkün çok zor alışıyor . Böyle babaanneye düşkün falan olmadı. Hep bi korku var bırakıcam diye. Bende çalışmaya ara versem mi yoksa bu şekilde geçici bi süreç midir acaba diye arada kaldım çok fikir verir misiniz?