Hilalim bebeğim şuan anne sütü alıyor. 40 günlükken idrar yolu enfeksiyonu olmuş. Sürekli kusuyordu.baştan reflü dediler. 2 aylık oldu ilaç kullanmamıza rağmen kilo çok az almıştı. 2. Ayda idrar yolu enfeksiyonu olduğundan haberimiz oldu. Anca iğneyle 4.ayda geçti. Bu aydan sonra da çok hareketlendiği için hala kendini toparlayamadı. Kilosunu çok taktım ama yapacak bişey yok. Elimden bişey gelmiyor. Ek gıdalara başladım bende yavaş yavaş. İnşallah şimdi toparlar.