Oğlum sadece mamayla besleniyor aptamil kullanıyorum 3.ayından sonra zorla vermeye başladık ara ara oluyordu gene mama reddi şu an 5 ay 20 günlük hafif ek gıdaya geçtik meyve püresi yoğurt felan ama mamasınu azalttı ölçeğini napacagımı sasırdım aç kalıyor peşinde geziyorum sürekli gece agzında hep emzik var aç diye bence eşim kasık maması almıs ama hip marka formül süt ile hazırlanıyırmus benimki aptamil fark eder mi acaba sık uyanmaz en azından