1 hafta önce bebeğimde aşırı gaz oldu eczacı en iyisi bu diye biogaia vermiş. Bir haftadır kullanıyoruz ama sanki daha kötü yaptı öncesinde kızım gazını çıkarıp düzenli kakasını yapıyordu şimdi bez sayımız bayağı azaldı. Bu arada yeni 1 aylık oldu. Bu durumu yaşayan var mı