Merhaba sevgili anneler, kızım 14 aylık Demir ilacını ve kan ilacını kullanıp kullanmamaya karar vermek için doktorumuz bir kaç kan tahlili istedi. Bizde devlet hastanesinde yaptırdık. Bütün kan değerlerimiz normal çıktı ama bir değerimiz sınırda çıktı. Demir plaza serum değeri. Doktor da bu değerin düşük çıkması Akdeniz anemisi taşıyıcısı olabilir dedi. 6 ay sonra tekrardan bir test istediler. Benim ve eşimin ailesinde böyle bir hastalık yok ama genlerden gelen birşey dedi doktor. Başına böyle birşey gelen oldu mu ne yaptınız yardımcı olabilir misiniz? Yada başka bir doktora mı gitmem gerek