Kızlar süt alerjisinden şüpheleniyoduk sümüksü kakadan dolayı. Dün de kakasında kan görünce acile gittik test yapıldı gizli kan (zaten görünüyordu) ve lökosit 7-8 çıktı. Doktor da 2 antibiyotik verdi bir de bağırsak düzenleyici. Zimaks günde 1 Flagyl günde 2 😢 bir de süt alerjisi için diyet verdi doktor. Özelde acildeki çocuk doktoru normal uzman doktor yani. Kendi doktorumuza sordum muayene etmeden bişey diyemem dedi. Küçücük çocuğa boş yere mi antibiyotik veriyorum diye vicdan azabı yaşıyorum sürekli bakıyorum internetten herkes başka bişey diyor bir de antibiyotik içtiğimizde fazla su içmemiz lazım ki böbreklerden atalım ben bu kıza su da versem mi idrar rengi normal sürekli emzirmeye çalışıyorum ama bilemedim bana bi fikir moral verrin lütfen 🤲🏻