Asya2703 hiç bı çaresini bulamadım. Eskiden 1atin 15 20gunu veya tamamı ağrılı geçiyordu.o kadar kötü 3yil geçirdim ki anlatamam. Doğumdan sonra şükür ki adetten 1hafta önce başlıyor, 1hafta da adetken oluyor. Bu da geçer inşallah. Ben o dönem akupunktur tedavisi gördüm. Bana iyi gelmişti, ağrılı gün sayım azalmıştı biraz. Ağrı şiddeti de bazen daha hafif oluyordu. 1yil biraz rahatlamıştım. Tavsiye ederim. Bu arada düzenli migren ilaçları içiyordum,yine de bazen 30gun sürüyordu migren, 4 5 gün ara verip tekrar tutuyordu. O dönemde akupunktur iyi gelmişti. Maddi imkan varsa yaptırın.