Nus Cnr_33 evet bızde yaşadık anestol ve bır krem daha vardı adını unuttuk poposuna surduk gunde 1 defa geçtı pişik kremiyle düzelmez kakasını yaparken çok zorlasıgı ıcın olmuştu
MASU Cnr_33 benim bebeğimde de vardı, anestol krem ardından fito kremle madecasol kremi az miktarda karıştırıp elimle sürdüm 10 güne geçti şükür. Poposuna kuşak pamuğu vs bişey sokmayyın sakın direk parmağınızla popo içine sürün geçmiş olsun